Qui Som

Equip de gestió

Antoni Guinart Sabaté

Director General

Nascut a Barcelona l’any 1969. Diplomat en Gestió Empresarial i Marketing a ISM ESIC Business & Marketing School Barcelona. Programa de Direcció General a IESE Business School. Head Project Manager a Guinalva S.A. Constructors. Gestor Immobiliari a la Fundació des de juliol de 2013.

Mar Domènech Vives

Gestió

Nascuda a Barcelona l’any 1982. Graduada en Relacions Laborals a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Postgrau en Gestió i Administració d’Entitats No Lucratives. Curs d’especialització en Gestió comptable i Financera realitzat a la Universitat Oberta de Catalunya. Postgrau en Gestió i Administració d’Entitats No Lucratives. Àmplia experiència en gestió a diferents empreses privades. Incorporada a la Fundació al juliol de 2013.