Qui Som

Equip de gestió

Ernest Sena i Calabuig

Administrador

Economista, llicenciat en ciències polítiques, econòmiques i comercials per la Universitat de Barcelona i professor mercantil per la Universitat de València. La seva carrera professional està marcada per la vinculació amb el món de l’economia i les finances en diferents organitzacions. En són exemple la Borsa oficial de Comerç de València, on va ocupar el càrrec de Director del Servei d’Estudi i l’Institut Català de les Finances, del qual va ser director general durant 12 anys.

Recentment destaca la seva tasca com a síndic dins la Sindicatura de Comptes de Catalunya fins que passa a ser conseller independent de diferents companyies, entre elles la Fundació CMJ Godó, de la qual és administrador.

Mar Domènech Vives

Gestió administrativa

Nascuda a Barcelona l’any 1982. Estudis de Relacions Laborals a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. Curs d’especialització en gestió comptable realitzat a la Universitat Oberta de Catalunya. Postgrau en Gestió i Administració d’Entitats No Lucratives a la Universitat Oberta de Catalunya. Àmplia experiència en gestió administrativa a diferents empreses. Incorporada a la Fundació el juliol de 2013.

Antoni Guinart Sabaté

Gestió immobiliària

Nascut a Barcelona l’any 1969. Diplomat en Gestió Empresarial i Marketing a ISM ESIC Business & Marketing School Barcelona. Programa de Direcció General a IESE Business School. Head Project Manager a Guinalva S.A. Constructors. Gestor Immobiliari a la Fundació des de juliol de 2013.